Wednesday, December 1, 2010

HRU? Jadi HARU....

"HRU?" pendek je sms malam tadiku terima.

My face was RED. I was absolutely out of my sanity. Is he crazy or F&*%$#@ stupid?
Gila, SMS org malam2 ni. Motif? Ke saje nak menguji keimanan aku ni? Entah, beku otak aku memikirkannya. Ni bukan buang tabiat, ni namanya cari penyakit dengan aku!

STUNT, PANIC and SHITTY, if you wanna know how i feel. Pretending that never had this conversation. But NO. Another in-coming SMS, STOPPPPPPP, will you??

"Bila nak balik MY? Awat, suka ka dok kat LONDON tu?"........

Arghhhh....kacau, jiwa kacau. Aku antara benci, geram, sakit hati, menyampah dan MENYAMPAH sgt sgt!!

Otak aku pusing, nak balas atau tidak. Kalau balas mcm mengatal, mcm gila meroyan, mungkin dia nak test testing aku kot...je dia saje nak sakitkan hati aku ni.

Tapi kalau tak balas....apa akan terjadi? Binggung :(

Seperti biasa, bila aku rasa bersalah, aku akan masuk dlm bilik air dan mengeram lama2 dan mungkin cara idea mcmana nak settlekan masalah banggang ni...(konon cari idea) Entah cari idea apa pun aku sendiri tak paham dgn diri aku sendiri. Tiba-tiba tanpa disedari....

"B..whats wrong syg?"...Aku di tegur...

Ayooo.....mukaku panic & merah menyala mcm termkn cili padi ketot. Pedas!!

"Err..ok je, pasal?..i nak pp"

"Kencing apa..kalau dok lama2 dlm toilet tu? dah pukul 1am ni...and what the hell? what you've done this time B?"

Dia mengujiku lagi. Apa ayat aku nak ayat dia ni?? Kalau aku bukak pintu bilik air ni, sure dia boleh tgk muka aku dan terang2 muka penipu aku sure tak menjadi...eermmmmm think tash, thinkkkkkkk veryyyyy fast tashhhhh..

Chopppp....apsal hp ada kat tangan aku ni????? penyakittt ni tash oitt.... F*(^%$%$$!!!

Flashback
***TIADA kata2 yg dapat diungkapkan kerana hati menahan marah****


Ehhh.....belum abis citer ni....Laki aku tanya tu...apa aku nak jawab.??

Pintu bilik air terbuka,....(no worries, masa ni...aku dah dapat idea paling menariks dan tertariks bagaimana nak lari dr kena interrogate...) hihihi

"Syg, malam basuh muka buat apa tu?"...dia kebinggungan.

"Errr...muka i berminyak" seloroh je aku menjawab, sambil mentoyoh2 muka aku yg tak langsung berminyak tu....PENIPU!! hihihi

Titt titt tiitt...bunyi in-coming message....SHITTTTT i'm dead!

"Syggggggggggggggg...!!!! mlm2 pun nak FB ka????"

Kan aku dah ckp...HRU jadi HARU!!..





No comments:

Post a Comment